Pyssel morgon!

Denna morgon började tidigt med pyssel för att ha tid över till skrivandet.

Jag pysslade fram en liten smyckesskrins ask och ett födelsedagskort till min vän som precis fyllt år,

har köpt annat också och ville gärna komplettera med detta!

Askarna är från Inspira från Liljeholmen och från Panduro.

Idag valde jag den söta asken från Inspira!

Målade med en vit färg som är en vattenbaserad matt akrylfärg för inomhusbruk och torkar fort!

Färgen heter Craft Paint och kan användas på de flesta underlag som trä, gips och papper.

Lite lim på ovansidan och sedan på med de utvalda pappret!

VOILÀ!

Den ska vara fin på insidan också!

...så här limmar jag också på och klipper ut lite tyg..

från samma motiv som jag har på asken väljer jag att klippa ut fjärliar och blommor

från pappret som blev över.

Sedan lackar jag den på ovansidan och på fjärilarna och blommorna från insidan

och lägger på lagom med glitter på några få ställen så att det ser snyggt ut!

Jag hittade en flaskpåse som jag klippte av till häften och gjorde en söt knut på med

ett hjärta som la gran finale! =)

Ett födelsedagskort hann jag med också, min kära vän gillar grisar så nu får hon en!

Sådär ja! Har ni frågor är det bara att skriva!

Jag tycker det är så sjukt kul att pyssla och skulle kunna leva på det!

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu