Öva öva öva!

Idag övningskörde jag och det gick bra, jag måste bättra på att bromsa och växla ner lugnt ner till korsningar och låta bilen rulla själv när jag svänger och gasa på sedan, samt att ta det lugnare! Såg en polis och yes...motorstopp igen. Fan varje gång jag ser en polis får jag motorstopp! haha VA FAN! Vad har jag gjort och vad ska dem göra? Nada!

Mitt mongo reaktion är som att se en snygg kille gå förbi och att hela världen stannar, så blir det när en polis är för nära! Dumma fan, nu måste jag FOKUSERA! inte tramsa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu