Det ordnar sig, det gör det alltid!




Just nu är det mycket på gång, idag var NyföretagarCentrum i skolan som hade en liten introduktion och lyssnade på våra affärsidéer, jag är lite kluven gällande min idé. Jag vill så mycket men vet inte vart jag ska börja riktigt...
Men jag får sätta mig ner igen och skriva om och om tills det känns bra.


Samtidigt som jag gör detta läser jag teorin, övningskörde lite ikväll och jobbar som fan!

Längtar till våren more than ever så att man hinner övningsköra på dagen något, trött på mörker!
Hoppas att ni har det lugnare, om inte? Då får ni lyssna på en sann och skön låt, det lööööööser sig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu