Sista chansen!

BURN MONEY BURN MORE!

Ja så kändes det i alla fall.....

Idag var jag för tredje gången hos Laser & Estetik i Stockholm och gjorde min sista laserbehandling på min näsa där jag haft en störande och synlig blodkärl. Det är en rodnad just nu och väldigt svår att få den att försvinna helt, så idag gjorde jag ett sista försök och resultatet blev tyvärr detsamma, rodnaden består! Så nu ska jag ta vidare steget och prova på något som heter EVRF i framtiden.
 
EVRF  är en radiofrekvensbehandling  för ytliga blodkärl som utförs av en läkare, i de flesta fall ska de räcka med en behandling då denna behandlig ska vara mycket skarpare än en vanlig laserbehandling. På mitt förstå besök hade jag en "spider" som det kallas där man tydligt kan se den röda blodkärlen och dess spår, idag är den borta men istället har jag en konstant störande rodnad! Men men ibland är det så, tur att smink finns! ^^



Men idag gjorde jag inte bara det, jag träffade min kära kusin Jennifer ^^ Hon följde med mig till kliniken på morgonen och sedan tog vi en liten härlig shoppingrunda och avslutade med en sen lunch! :) Have 2 do it again!

Mina fötter är nu helt mos efter denna dag och även hjärnan, imorgon blir det att ta nya tag och krafter som ska orka läsa på en hel del teori och skriva vidare på affärsplanen! TAGGA TILL TAGGA TILL! Så ska jag tänka! ^^




29 Februari är en mycket speciell dag,
det var då en underbar vän föddes och hon sprider sitt fina hjärta till alla nära och kära!
Linnéa fyller hela 6 år idag och jag kan inte säga annat än
GRATTIIS PÅ FÖDELSEDAGEN DIN LILLA STJÄRT!
Älskar dig min fina vän och vill dela 1000 fler upplevelser och stunder tillsammans!
Tack för att du är den du är !


Feliz cumpleaños amiga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu