FACE & Friday!

Detta är vad jag har stoppat i mig de senaste dagarna!

Det har både varit alla <3 dag och fettisdagen!

Kan ni tänka er hur mitt ansikte mår?

Alla är inte lika känsliga, men när min kropp inte vill ha något ska den gärna visa det,

så nu ser jag ut som enbrud med 40 myggbett på FACET! :(

Men ska man njuta får man lida lite, så är livet! Inget är perfekt!

Killen min bakade grymt goda semlor i veckan och köpte gudomligt goda choklad praliner! Svårt att motstå och perfekt när man vill koppla av en sekund i njutningsdimensionen! haha

 

Ni som känner mig vet hur galen jag är i choklad, ska snart på chokladprovning med älsklingen! WOHO :D :D

 

Igår jobbade jag extra i Södertälje och jag kunde inte låta bli att köpa skor.....
Nu måste jag lämna tillbaka ett par ev. måste jag åka tillbaka till Södertälje eller åka till Sollentuna....det är bara där denna butik finns i stan...
Jag gillade det ena paret väldigt mycket och den andra tyckte jag var helt ok...men klämmer som fan och får helt enkelt skylla mig själv så som jag impuls handlade och inte provade ordentligt...kan ha med att jag köpte skorna 10 min innan jag började jobba! XD Haha nöt!


Här är dem som ska tillbaka, fina med rosetter längst fram, men aj vad ont! Kunde knappt stå!


Oh här är mina nya favoriter! :) 299:- på City Bird, inte illa? ^^


Idag blev jag sugen på att köpa ännu mer prylar....man ska inte åka in till stan om man försöker spara, livsfarligt! Jag MÅSTE ju spara, vill ju hellre lägga ner pengar på nöje, resa med vännerna....men det ser mörkt ut.. :(
Man får helt enkelt ta en sak i taget och unna sig ibland :) Men jag saknar fan London, så jävla bra shopping....i stan finns inte mycket att välja på...

 

Idag avslutade vi en ganska fet kurs med lite oförberedda power point presentationer,

för de flesta gick det bra att improvisera men jag låste mig från start till slut. -_-

Men ääh, nu är vi klara med det och ska börja med något nytt!

Halva klassen drog till Jensens Bofhus i Vasagatan och firade med lunch och efterrätt! Super trevligt! =)

 

Hungriga gänget!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu