Det har gått 2 månader och nu är jag återigen här!

Hej kära vänner!
Bloggen har legat på is precis som vädret ser ut att göra idag, alla halkar omkring och det är mörkare than ever! Jag har läst klart min "typ" sista kurs från utbildningen och har bara mitt affärsplan, examensarbete, kort redovisning och en veckas kurs i slutet av utbildningen. Grymt skönt ska det bli att vara klar!

Jag ska fokusera all min tid åt körkortet just nu och ska fan ta det! Har skjutit upp det i 8 jävla år och tänker på detta dagligen och mår psykiskt BAD, jag har fastnat i ingenting och facebook dödar min tid. Jag har helt enkelt mig själv att beskylla men nu ska saker och ting ändras. Om jag skriver på bloggen om vad jag gör då måste saker och ting hända, right?

I år har jag bestämt för 2 stora händelser som ska inträffa i mitt liv, körkort och flytta hemifrån! Intressant? Det kommer mer, jag ska rikta denna blogg bla. till skapande av saker.
Men va fan menar hon nu?
Jo, jag ska pyssla och göra mina egna saker till en början för mig själv och vänner. Kanske sälja i framtiden? kanske ha en egen sida? Näthandel?
Allt kan hända men inget är klart, jag börjar med det jag älskar att pyssla! Jag tipsar er och ni tipsar mig? Vi kan då prova nya och galna idéer som kanske inte funnits förr. WOW, Im excited! En kul grej helt enkelt!

Nu ska jag sova och skicka in mitt sista PM!


Här kommer en bild på mig i denna vinter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu