Coozie weekend!

Helgen gick lika fort som den kom, det blev mycket jobb på Stadium,

Melodifestival och en massa gott! Helt enkelt hemma mys!

 

Lillebrorsan och hans vän bakade cupcakes! Det blev choklad smak, så jag klagar inte!

 

Söta små bajskorvar blev det, cupcake-kittet köper man på ICA,

man ska "typ"blanda röran med vatten tror jag,

Oh VOILA! Klart! Hur bra som helst för den som satsar på ett säkert kort, men det är

alltid fancy att baka från grunden! Kan blir HUR BRA SOM HELST och hur jävla äckligt också! XD

Duktiga grabbar, de dukade upp så fint på sitt sätt! :)

 

Nyligen satt jag och kollade på alla sjuka och fina bilder på mig och mina vänner som ligger sparade på modemet, herregud vad åren flyger! Men kul har man haft! Försökte ge mig in på att framkalla ett fotoboksalbum på smartphoto, men när jag höll på att justera bilderna och fixade ramar och annat smått fick jag en irriterande liten skylt som löd "ERROR", hela sidan dog.....börjar inte om! typiskt! :(

Men jag gillar smartphoto (som tidigare var extrafilm), bilderna blir helt okej och man får dem fort! :)

 

Jag brukar framkalla typ 1-2 ggr per år till olika albums jag gör! Har bojkottat Fujifilm då jag fick det otrevligaste bemötande på telefon ever från kundtjänsten förr året, jag hade framkallat 300 bilder och fick hem 600! Jag berättade att det självklart hade skett ett misstag, sidan var fett seg när jag lade upp bilderna på deras sida och chansar på att det blev tekniskt fel. Varför ska jag ha dubbletter när jag har alla bilder på datan? Anyway, han som pratade med mig tyckte att jag hade gjort fel och att jag skulle betala. Jag blev sjukt sur för att jag vet att jag inte hade inte beställt dubbletter, han sket i det trots att jag sa att jag aldrig mer skulle handla hos dem. Och så blev det, jag fick betala för 300 bilder till utöver min beställning och jag har aldrig mer handlat där!

 

Nä nu ska jag sova, har jobbat som en tok och övningskörde lite idag! Jag inser att jag verkligen kan köra, men jag måste verkligen lära in mig reglerna så blir jag mindre osäker, och parkera ska jag öva lite mer på! Börjar se rätt så fint ut! Men jag tycker att det är sjukt läskigt hur min hjärna till fisk-minne kan glömma en hel del skyltar och vissa regler om inte den hålls i trim, kunde nästan allt innan resan men nu så får jag fylla i dem luckorna igen!

God natt fellas!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu