Valparaiso dag med Macarena & Carol!


Maca & jag


Hissen som heter 21 maj


Macarena.  Carol.   Estefania



 
SCARYYYYYYYY!                         I hissen :)


Utsikten

 
Vi gick pa Marin museumet (Museo Naval Y Maritimo)







Jag & mitt nya halsband som jag kopte!


Vi tog en annan hiss vid berget "Concepcion", vi gick till en restaurang 
som heter "Brighton"och dar hade vi varldens utsikt!








Vi gick valdigt mycket idag, fran Valparaiso och nastan anda fram till klockan med blommorna.


Sjolejon och pelikaner :)


Klockan "Vina del mar"



Val framme i Vina tog vi en fika pa "Mangos" och sedan var det dags att komma hem for att vila
det stackars fotterna och varma sig med mer klader pa!
Vi fros men valde att sitta ute da folk far roka inomhus, och det ar pest!
Pa krogen ar det annu varre, min astma ar forvarrad av alla rokare och de hemska avgaserna.
Kommer att behova trana mycket och anvanda min medicin mer regelbundet nar jag kommer hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu